dåliga uppdateringar

jag vet..men jag har helt enkelt inte haft tid eller någon större lust att sitta vid datorn och uppdatera..

Kan i alla fall informera er om att jag hade en jätte trevlig kvll igår hemma hos Oscar i askim. Det var jag, victor, anna, britta, tom och oscar såklart där =) vi "mösade", åt kladdkaka och lirade guitarr hero. haha

Idag sov jag ut till strax efter halv 12 då mamma och pappa hade dukat fram en god frukost med färska frallor, té och ägg/bacon. Klippte sedan pappasen och nu har jag, britta och linda varit på gymmet. Missade dock att de stängde 4 och vi kom dit 3 så fick köra extra hårt och effektivt för att hinna, vilket känns! :O Sprang som en dåre haha, 4 km 18,50 min, Inte så otroligt snabbt men jag började någorlunda lugnt och när jag märkte att jag inte skulle hinna 4 km innan de stängde så fick jag öka mer och mer ju längre jag sprungit haha.

Nu sitter jag och äter vanilj yoghurt med hallon, mums! Sedan ska jag duscha och göra mig SNYGG för ikväll är det tjejmiddag hos amanda @ her new place i örgryte! =) Får se vad det blir att ha på sig ikväll men känner för High heels ;)

Yummie!!

Love Jesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0