HEEEEEJ!

Det var en skön dag i skolan, 10.50-15.40, sedan åkte jag hem och fick skjuts från torget av pappsen :D

När jag kom hem var jag riktigt duktig och gjorde middag. Blev klyftpotatis, kantarellsås och kassler, haha =)

Nu sitter jag och planerar min make-over som jag ska göra imorgon på britta i Färg&stil kursen. Ska bli riktigt kul faktiskt då jag ska byta stil på henne och göra henne dramatisk genom smink, kläder och hår. Wish me luck ;) !

Funderar på att baka en kladdkaka sedan till Desperate Housewives och bara dega som en tjocksmock i soffan! man behöver lite sånt också ibland..

Fick dessutom besked från röntgenbilderna idag, de visade inget men jag får börja gå på sjuukgymnastik. fan! det känns så drygt och jag orkar inte ha ont i nacken längre, kan ju inte ens sova gott om natten? :( blää! Dessutom fick jag svaren på allergitesterna och det visade sig att jag var lite allergisk mot hund, timotej(vad det nu e? typ vass sa syrran..) och björk..BRA ATT MAN HAR TYP VÄRLDENS STÖRSTA BJÖRK UTANFÖR FÖNSTRET DÅ HAHAH!

Bye for now / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0