igår var perfekt!

hade en underbar dag igår med min kära syster och jenny. Jag och linda var på make up kurs på Make Up Store i 3 timmar mellan 12-15. blev sminkad av make up stylisten (som förövrigt var en han) och sedan fick vi använda vilket smink vi ville i affären och sminka oss själva (heaven eller vadå!?) följande följde med mig hem i påsen, gissa om det var svårt att välja !


x-treme lip plump - ska göra läpparna något fylligare, känns lite kall och "mintig", fräsch känsla. "ger en nykysst look" haha. 265:-

Treatment mascara - att använda på natten eller under den dagliga mascaran, vårdar, mjukar upp och ger näring. De små färgade kulorna ska ha "scrub effekt" fast jag vet inte alltså.. 185:-

Efter MUS gick vi till Jensens och åt en god middag + efterrätt och därefter mötte vi jenny och gick till bion för att se NEW MOON. BÄSTA FILMEN jag någonsin sett, jag skojar inte. (och Nej det är inte bara för att jag länge haft en hemlig crush i jacob!) utan för att den bara är det :) fast det skadar ju inte att påpeka en extra gång hur galet attraherande han är!! jag har aldrig varit en av de galna Edward fansen sedan första filmen utan tyckt att 92:an(!!) Taylor Lautner är FAN SÅ MYCKET SEXIGARE, shiiiit :|




<--här e han FÖÖÖÖR snyggg!









senare på kvällen ,efter bion åkte jag till amanda och tjötade en massa och hade det jättemysigt! vid halv 1 drog jag mig hemmåt i mörkret.


Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0