loong day!

Fredagarna blir alltid lika långa för mig (och då menar jag inte 24h/dygn som alltid) tänkte dra dagen i korta drag;

- dagen började dåligt, missade buss-jävlarna som sket i mig !! fick gåå med 10kg väska.
- jag & linnéa åt frukost/lunch på fröken ohlsson (scones)
- skolan till halv 5. (vaccinerade mig!)
- gymmet direkt efter med anna + bastu:)

kom hem klockan 8 och nu ligger jag här i soffan helt utslagen med en chokladmask i ansiktet. mums, luktar wonderful! min arm börjar värka lite och känner mig lite låg men hoppas för allt i världen inte att jag ligger dålig imorgon för då ska jag ju på make-up kurs, middag och bio, det SKA jag inte missa! Isåfall drogar jag mig med värktabletter så jag kan gå ändå. :)



time to rinse my face now =) Kisses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0