Nä nu ryker håret!!

kanske i alla fall. Det är nämligen dags för klippning och de senaste gångerna har jag tagit av iaf ½dm på längden för att slippa de slitna/torra topparna men trots detta så tycker jag att mitt hår snabbt blir slitet igen och inte konstigt det, med mitt långa hår som stått ut i vått och torrt, sol, salt, värme och behandlingar i flera år(topparna är ca 4 år gamla) Jag är nämligen väldigt allergisk mot slitna toppar/hår över huvud taget så funderar helt enkelt på en snygg, stilig lång,rak page! Har länge funderat men som man säger..mycket snack & lite verkstad..

Gywyneth Paltrow är sjukt snygg i sin frisyr efter att hon kapade av det låånga håret!



Även syster Ohlsen är jätte fiin i sin mellanlängd (långa page!)


Så gott folk.. Ska jag !? :)


Love Jess

Kommentarer
Postat av: britta

Jaa det tycker jag absolut! Gör något vågat :D

2009-11-30 @ 19:55:41
URL: http://brittac.devote.se
Postat av: Linda

Klart du ska de växer ju ut igen !!!!!!

2009-12-01 @ 10:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0