BRA JESS !!

Så närmar sig NO-provet med stormsteg, har det imorgon morron o jag har läst det kanske..hmm..1 gång? Jävligt lyckat !! men fan de e skit samma, kan inte faila såå grovt :D

Hade tänkt plugga gärnet med det idag men jag åkte till läkaren direkt efter skolan. Jag slutade 3 och blev klar där 17.30, bra där med !! Fick en röntgen remiss för nacken, ska till frölunda sjukhus och röntga på onsdag morgon (tack o lov) de har fan gått 3,5 veckor nu å jag är trött på den :( och så tog de blodprov för att se om jag är allergisk mot pälsdjur (främst hundar?) hoppas inte de fan :( men tror de !

Sedan drog jag och syrran iväg till gymmet och körde lite..Nu har jag ätit middag, omelett med tomat och skinka och smoothie, yummie! haha

have a nice evening people !

Love!


Kommentarer
Postat av: Emma

Snygging, hoppas att du inte e alergisk(A)å nhoppas cerkligen att det inte e ngt allvarligt med din nacke!Miss u. puss

2009-10-19 @ 23:12:50
URL: http://emmagumman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0