curls for girls

hahah flummig rubrik, men jag upptäckte att jag faktiskt har väldigt mycket självfall när jag bara kramar upp håret vid föning. Visste ju att jag hade självfall o så i underhåret innan men inte såhär :D det är ju as nice ! Ibland är mitt hår nästan spikrakt och iblans lockigt/vågigt. bara ätt välja ;)

Nu kom jag och syrran nyss hem från torget, fick inte tag på leggingsen som jag ville ha, ena varianten var slut och kommer in imorgon och den andra kommer inte in alls. får väl se om jag åker till MQ imorgon igen och kollar.. Och tröjan från Lindex som jag tidigare bloggat om som är genomskinlig svart fanns bara i XL kvar och kommer inte heller in, buhu :'(

Osminkad med mina nyfunna lockar hahah (syns bäst på2;a bilden)



Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0