Första lovdagen!

Kändes riktigt skönt att inte behöva gå upp klockan 6 imorse utan vid halv 10 när klockan ringde. Skulle nämligen klippa min kära farmor klockan 11 idag så nu är det klart (Y) fick skjuts dit av syrran och hem av farfar, service faan! :D

Dessutom frågade farfar mig om jag vill ha en ny Bang Olufsen tv, alltså inte ny, men jag har en 21" som jag fått av honom och eftersom de nyss köpte en 50" Pioneer till vardagsrummet så har det några över och då kunde jag få hans  28" BO, priima !

Funderar på vad jag ska göra nu..gå till gymmet kanske ? funderar på att springa igen. fast något är seriöst fel med min fot, den går inte att vrida utåt för då gör det j*vligt ont! den typ låser sig.


Good !

Love Your Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0