friday night

sitter här i soffan med laptopen i knät, alldeles nyduschad och nyäten. Jag har haft fullt upp mest hela dagen då det först var skolan mellan 08.50-16.30. På lunchen gick vi till nya stammis-haket "Jop´s coffee" som har bra saker faktiskt :) Blev en lunch där med en mumsig salami/brie panini.

Direkt efter skolan åkte jag till frölunda för att kolla in nya delen och träffa mamma. Jag gick runt i ca, hmm..20 minuter? innan jag fullkomligt tröttnade på allt folk och mina tunga väskor jag gick och släpade på. Istället mötte jag mamma och fick skjuts hem. Måste dock säga att det såg otroligt fräscht och modernt ut där! Kände mig helt lost verkligen, som inne i ett SIMS-spel :P




Mamma var gullig och körde hem mig så jag tog ett äpple och bytte om och stack till gymmet. Kom hem runt 8 och då fick jag en good middag med lax/potatis/hollandaisesås :)

Nu är jag som sagt mätt och nyduschad, då mår man som bäst ! ;)
Tänkte ladda upp några bilder sedan på dagens balla frisyr som Amanda och Sandra gjorde på mig idag på hantverket (efter att vi tröttnat på 2 timmars klippning) haha, då blev det fritt skapande =)

Back to the movie now, Love "!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0