party tomorrow

Ska snart ta och lägga mig, sitter här och borstar tänderna och undrar om mandapanda har kommit hem ännu (lite orolig!) men om hon inte messar mig inom 15 min så ska jag telefon-terra henne :D

Vi hade det jätte mysigt, tog igen all den tid vi missat de senaste, åt glass, kollade på tv och snackade massa strunt :)

Imorgon blir det att gå upp i ottan för att gymma, tror jag drar dit till klockan 10 då det öppnar. Funderar på att basta imorrn, låter lite lockande..

Efter gymmet och allt detdär så ska jag ta och åka till Victor i kullavik. Ska hjälpa honom med förberedelser inför kvällen för att fira att han IDAG FYLLER ÅR !! :D GRATTIS GUBBEN! <3

Blir nog en ball kväll imorgon, blir även övernattning där då det är  så jobbigt att ta sig sen på natten.

drottningen av sotiga ögon, mary-kate!



Godnatt gott folk, Love Jesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0