grymt träningspass !!

fuck 6-7 km! sprang 1,4 MIL istället på bandet :D fast de första och sista 500 metrarna gick jag för att värma upp/varva ner. Så med andra ord joggade jag 1,3 mil och gick 1 km. Höll på i 78 minuter och vid 60 min så stängde bandet av sig hahaha..fick helt enkelt sätta på det igen så började det där jag var :P Efter konditionsträningen så tränade jag lite mage och stretchade ut rejält, sedan cyklade jag hem.

Nu känns det så grymmt skönt! har tagit mig en dusch, en banan och en müsli bar. Ska smörja in mig och sedan  ta på mig för jag och syrran ska åka till torget i kaoset ! Är sugen på att köpa något nytt fint. Funderar på ett par nya leggings med skinndetaljer (hoppas på att hitta ett par!)

Återkommer senare!

Love /en trött J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0