hooly moses..

Sicken dag va..har gått i 110 heela dagen utan vila e helt slut nu! fooe real! Orkar inte dra heela dagen men mormor blev fin i håret i alla fall :) Kom hem runt 18.00 från skolan och en snabb visit på torget (där jag mötte upp anna) och sedan stack jag och pappa ut o sprang nästan direkt. Var ju svinkallt !! gick ganska så trögt att springa idag, men skönt nu efter. Trist är bara att till och med joggning tär på min nacke, helt sjukt :S måste fixa detta!

Väl hemma tog jag mig en varm,varm dusch och sedan åt vi tacos! mys.
Nu har jag just stressat runt och fixat syrran min för en utekväll. Jag brukar agera personlig stylist/sminkös/frisör haha, här kommer ett litet smakprov.

Lockade håret lite ruffsigt för en lite rockig look. Sminkade även ögonen lite sotade/guldiga och la en eyeliner för lite "kattiga" ögon (på bilden har hon ännu ingen mascara). Hon hade även ett nitskärp och ett svarta rosettörhänge/ett hängande, ballt. Blev inga bra bilder alls men kameran dog o hon hade brottom..såå :)

Nu ska jag faktiskt bara mysa ner mig i soffan med en massa naturgodis och lite cola (y)


Have a good evening !

Love Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0