höst shopping

Är sugen på lite höstshopping nu alltså..Vet inte riktigt vad jag tänkt mig men något att satsa på i höst/vinter tror jag definitivt är matta nagellack, helst i gråa toner och även platåskor!

DinSko 599;- , hur ball e inte den då!?13 cm klack, inget för den som e 1.78 tyvärr.. :(


i mina ögon skriker dessa typ 70-tal !? balla, men inget jag skulle bära personligen. 499:- Din Sko


Louboutin-inspirerade tycker jag ! 499:- på DinSko.

Här är O.P.I 's matta serie nagellack, dock inget riktigt grå :( funderar på att testa ett..

fast nr 9 till vänster ser ju lite grå-aktig ut ?


Märket "Zoya" som är okänt för mig har även en matt kollektion, med två gråa lack! 



Får se om det blir en vända i stan i helgen (y)

Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0