i´m in love !

haft fullt upp idag med att passa Eva's hundvalp på praktiken, lilla Chili. Man blir ju käär! Det är ju nästan som att ha en liten bebis, inte långt ifrån ! :)

Slutade vid kvart i 6, åkte hem och bytte om på 20 min för att sedan åka till hallen och träna. Träningen gick heelt ok idag =) Imorgon börjar jag 8.50 med prov. Klockan 12.45 ska jag sedan till Naprapaten för att kolla upp min hemska nacke som gör ont :( Får hoppas hon kan hjälpa mig! Sedan måste jag tillbaka till skolan för att inte missa allt för mycket klippning. Vi går till halv 5 så det är gott om tid där :P

Direkt efter skolan ska jag träffa mina tjejor i stan för att SHOPPA lite hemlisar! ;)

Mer om detta kommer imorgon, godnatt darling´s.

Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0