känn lugnet

Idag har jag haft en underbar dag. lite av en ego-dag om jag får säga det själv. Började dagen med en fika på Dahls vid klockan 9.15 Sedan var det dags för en efterlängtad massage klockan 10.00. Efter massagen som varade i 1 timme så gick jag, linda och hanna på stan en stund.

Klockan 12 ungefär gick jag, mamma, hanna och anette till Jensens för att äta en 3-rätters lunch bestående av:
1. nybakad baguette/ friterad mozarella,jalapeño och lökringar.
2. 200g kycklingfilé, råstekt potatis och favoritsåsen.
3. kaffe, chokladkaka med mandel och mjukglass

Ni kan ju gissa om jag var mätt efteråt! tro mig, jag rullade därifrån..

Efter Maten var det dags för shopping, finally! Jag köpte en Tunika från Saint Tropez på Rebel och ett par Byxor från Object på Foji. Love them both! tänkte visa er bild på dem sedan om ni vill se? :)

efter en lång dag på stan och väl hemma vid klockan 4 så kollade jag på DH och somnade i 30 min, sedan åkte jag och linda och tränade Power Yoga så nu är jag härlig lugn och trött. :)

Väntar på middag just nu, tacorullar med fetaost. Ikväll ska jag bara gotta mig och TA DET LUGNT!

Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0