lovely friday

Sitter hemma nu och lyssnar på musik, var i skolan i cirka 30 min då jag gjorde ett prov sedan åkte jag hem. Just innan jag skulle gå så gick brandlarmet och det blev ett jädra liv, tur att man stack :P får väl se om skolan står kvar i eftermiddag ;)

Tog en sväng om frölunda torg och kollade lite snabbt på kläder innan jag kom hem. Måste köpa någonting nytt, snyggt. Någon topp eller klänning tänker jag mig att ha i helgen :)

Har även ätit lite lunch och om drygt en timme ska mamma köra mig till naprapaten i sisjön :)

I eftermiddag( efter hantverkslektionen) ska jag som sagt in till stan för att köpa lite saker. På listan av saker jag ska köpa till mig själv står
-en ny klänning/tunika
-svart nagellack

Kikade in på Bikbok förut och fick syn på denna underbara klänning som kommer från Jenny Skavlan´s kollektion för BikBok som finns i butik nu, en hel del snygga plagg tycker jag! Jenny är en 23-årig Norsk modell/it-girl som verkar kunna en del om mode =) (hon är själv modellen för sina kläder på bilderna)

Svart klänning Jenny Skavlan för bikbok 499:-  ursnygg!


Samma klänning fast i rosa. 499:-









Vad tycker ni om hennes kläder ?

Funderar även på att köpa denna söta tunikan på Fiorucci. fast i annan färg.

S. Tropez 399:-

vilken ska jag satsa på?


Love J.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0