Nu är vi fräsha som få !!!

Linnéa och Sandra gick för en stund sedan, de fick något bråttom då de skulle hinna med bussar/tåg/spårvagnar/färjor för att komma hem haha. Jobbigt att vi alla bor så himla utspritt..Vi hade det i alla fall SUPER mysigt ikväll :) här slänger jag upp de utlovade "SNYGGA" bilderna ;) enjoy..

Bara en bråkdel av allt det vi använde oss av (;


gullegrisen min lägger "foundation"! haha <3


HAHAHHAHA! gurkmask, chokladmask och ginsengmask


Linnéa verkade mer sugen på att äta gurkan än att ha den på ögonen..


Wanna kiss? hahah. Lipscrub.


Mina sockertoppar ! <3


Sandra - så söt !!


<3 !

bjuder på bilderna, nu har jag ätit en god middag ( på tiden änna..? klockan e över 11 haha) och ska nog snart sova, e trötter !

Love J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0