one day at work.

Har "invigt" min nya telefon idag vilket är lite småklurigt såhär första dagen då jag inte är den mest begåvade när det gäller touch, men det ska nog te sig :D

Började 11 idag vilket var jätte skönt,han fixa ett ärende i vasa innan jag började dessutom. Det var väldigt lugnt idag på salongen. Jag hade en kund att tvätta/föna och så kom en kille som jag skulle slinga :) Sedan har jag och Linda mest haft en mysdag med fika, lunch och klippning av mig. nu känns det fräscht igen! :)

Mår för tillfäller lite rangligt, har smått ont i huvet och ont i magen..får hoppas det går över..ska gå och kolla på träningen då jag måste ta det lugnt med mig stackars nacke..

En rolig sak på salongen idag var att en tjej berömde mig för mina ögon som hon tyckte var jätte fina och "så skarpt gröna" Hon frågade även om jag var assyr, men hallå? :P haha hon tyckte också att jag skulle kunna vara spanjorska fast där ser jag ingen likhet alls :P tar detta i alla fall som en komplimang! hon trodde inte jag var svensk..Hon tyckte att jag liknade helena christensen på grund av ögonfärgen fast med mörkt hår isf..
 

ursnygga danska modellen Helena Christensen..Med vackra ljusgröna ögon.

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0