PAJ TIME!

Är heel nöjd för jag har just gjort middag, en stor ost/skink paj med tomat,broccoli och champinjoner som strax är klar att ätas. Är jätte hungrig eftersom jag inte ätit någon mat på hela dagen, typ 2 tuggor i bamba sedan bara kaffe,morotskaka och naturgodis..inte bra!

Mindre nöjd är jag med att min och pappas springning blev inställd..Vi var grymt otaggade då det var så sent och kallt, ruggigt väder blä! Får träna extra hårt imorgon ;)

Efter Middagen och Chokladfondyn som vi ska ha till efterrätt så ska jag in till stan och möta mina girls och sätta oss på ett mysigt café och tjöta, för Ingen vill väl vara ute i detta vädret!

såhär såg jag ut idag, spetsklänning från VILA, halsband från systern min, armbandet med hjärtberlocken köpte jag på frisörmässan i Jönköping och röda läppar till det..
Tror jag ska hitta på något fräckt till kvällen också ;)


Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0