PUUH..!

Kom hem för ca 40 min sedan efter att ha jobbat i över 13,5 timmar på Gothia towers inför visningen. Det har varit en spännande och händelserik dag med desto mindre mat :P haha Ska berätta mer för er om detta imorgon tänkte jag för nu är jag helt slut så jag tänkte snart gå och lägga mig! Gick ju trots allt upp 05.40..

Imorgon ska jag också upp ganska så tidigt för jag ska först till någon outlet med jackor (?)sedan klockan 10.00 på massage i stan och därefter ska jag, Linda, Hanna, mamma och Anette äta lunch någonstans och så hoppas jag på lite shopping! Det riktigt kliar i fingrarna :D haha. Läängtar redan nu tills massagen imorgon, kan lova er att jag behöver den efter denna låånga dag!

Nä nu somnar jag snart på tangenterna, Berättar mer roliga detaljer för er imorgon och hoppas på att fixa några bilder från dagen då också, håll utkik ! ;)


Love Jess

Kommentarer
Postat av: Emma Gumman

Duktig du e jess =) Klippa mig snart? det behövs verkligen ;) Puss

2009-10-27 @ 23:30:43
URL: http://emmagumman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0