USCH VAD ÄCKLIGT!

det är typ kaos här hemma för tillfället, först sparkade jag i foten i dörrkarmen så jag trodde tårna skulle flyga av, kan lova er att jag skrek gaanska så högt där.. Sedan går jag ut i vardagsrummt och känner en väldigt frän och äcklig brönd lukt, då är det en stekspade i plast som smält inne i diskmaskinen och de gidtiga plastångorna bilder ett gigantiskt rökmoln i hela köket, blev illamående och fick ont i huvudet!

Nyss sprang jag dessutom runt som en idiot här på mitt rum för att jaga ut en stor, fet, äcklig fluga, hur stor som helst och lät som ett jetplan! hatar kryp"! den höll ju på att krascha in i mig ett antal gånger..blää, dessutom var den så snabb att jag inte ens hann se vart den tog vägen utan hörde den bra..försökte slå ut den med mitt block och lockade den med lampor till fönstret..sicket jävla jobb för en äcklig fluga..nu tror (hoppas!) jag i alla fall att den är ute..

Idag har jag inte gjort någonting speciellt kul, mest pluggat för nu är det mycket må jag säga, helt galet.

Imorgon morgon ska jag till naprapaten igen sedan ska jag till skolan!

Love is in the air!


snart läggdags, love J

Kommentarer
Postat av: Anabananaaa

Just cause your so pretty girl! Love ya!

2009-10-07 @ 21:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0