Bröllopp nästaa !?

Inte för min del i alla fall, tack och lov haha. Har varit med vid cirka 3-4 brudar på salongen nu och jag kan lova att de alla har minst EN sak gemensamt, de är supernervösa! Båda brudarna idag blev super vackra och min insats gick bra! Lockade, fönade, plattade och dekorerade lite, sedan assisterade jag eva :) Blev klara runt halv 1 sedan satte Jag och Eva oss och pustade lite. pratade och åt frukt/choklad. På vägen hem tog jag en sväng om frölunda torg och gissa om jag handlade ngt? ja såklart! :D tror inte att ni är så förvånade över det..Här är mina 2 nya inköp:

"Delight Lace Dress" från VILA, har tydligen sålt slut väldigt fort! det förstår jag för den är superfin,


Pälsväst från VILA, köpte den brun/beiga, finns även en grå-aktig. ljust mockaband i midjan.

 

Testad även denna jackan från VILA, inte riktigt min smak, fast snygg ändå!


Nu hade jag tänkt att träna lite, blir spinning tror jag. Sedan ska jag ta en dusch och måla mina naglar :D

Love Jesica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0