Fixar mig !

Nu har jag duschat efter att ha spinnat 13,5 km och tränat lite styrka. Ska skynda mig nu för att hinna med bussen som går 16.09 till Danielle. Ska äta middag och mysa hos henne ett par stycken :) Jag måste hinna måla min naglar och torka håret så nu blire bråttom! :P Här kommer en liten förhandsvisning på min outfit för kvällen (mer bilder kommer ikväll);

Boots med stjärnor/nitar ; Bullboxer
Pälsväst; VILA
Spetsklänning; VILA
Örhängen; Gina
Svart kjol; sytt själv
Armband; spanien


Love jess !

Kommentarer
Postat av: sandra

Kan inte jag få köpa din pälsväst?

Skriv till mig : [email protected] :)

2012-01-31 @ 16:53:05
Postat av: sandra

Kan inte jag få köpa din pälsväst?

Skriv till mig : [email protected] :)

2012-01-31 @ 16:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0