fredagsmys

efter en lång kämpig vecka och en sen fredag i skolan finns det inget bättre än att äta en god mysig middag och ha en film/hemmakväll. Har just kollat på Ice Age 3, den var faktiskt ball ;D haha


sitter och kollar skor..eller närmare bestämt gummistövlar. Efterson det regnar ungefär 50% av året här i göteborg så kan man ju behöva ett par haha..Någon mer än jag som tröttnat lite på Hunterstövlarna som ALLA GÖTEBORGS TJEJER har!? Visst, de är fina men så jävla uttjatade..Tycker dock att de med en "mudd" längst upp, eller "foder" är rätt söta..men varför inte satsa på dessa istället, ganska basic men ändå lite fashion ;) jag gillar dom, kanske att jag investerar i lite bättre regnskydd för fossingarna nu till hösten i form av dessa Replay stövlarna för cirka 800:- :)


Nog från mig, visar nog leggingsen imorgon.

Love Jesss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0