Friday´s up!

Kom hem från skolan för ca. 40 min sedan, sjukt segt en fredag! Sista lektionen har vi hantverk och den lektionen är 4,5 timme, snacka om att vi är trötta! Klippte en massa idag, det var iof kul :)

På håltimmen åkte vi tjejer in till stan och fikade på Espresso House, jag köpte även mina hörlurar :) De är bruna, men ser mer gråa ut på bilden..


Me today; (lägg märke till hårfärgen :)  )

Jeans; Nolita
Lila huvtröja; Juicy couture
Linne m. volang; H&M
Pälsväst; VILA

Nu ska jag börja göra en pizzadeg..ingen aning hur man gör men ska kolla på ngt recept och FÖRSÖKA följa det, (är sämst på att följa recept haha) Wish me luck  ;) Återkommer med hur pizzan blir.. :P

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0