god förmiddag

Vaknade runt 10.15 imorse, ganska så utvilad. Åt lite och drog på mig lite kläder sedan åkte jag och pappa till Mormor och morfars nya lägenhet vid Ica kvantum i frölunda nästan, jätte sött område med lägenheter fast de ser ut som radhus :) Hjälpte mormor att rulla upp håret efter duschen och bakade en kaka till dem också :) Det kommer att bli jätte bra där för dom, det är jag övertygad om! På vägen hem köpte jag och pappa med varsin Hamburgare och nu är jag mätt! Ska sätta igång och röja lite på rummet, sedan blir det lite pluggande. Inte någon lust alls men 4 läxor till i veckan som måste göras, förr eller senare..  Slänger upp en dagens;

som ni ser så använder jag redan min nya pälsväst flitigt, love it!

Skor; dinsko
Beiga byxor; H&M
Pälsväst; VILA
T-shirt; Gina

Nu till allvaret [städningen och plugget..]

Love Jess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0