god morgon alla glada!

Här sitter jag och mamma i vardagsrummet och solen skiner in, bra början på dagen. Har just ätit upp min knäckemacka med keso, gröna té och scrambled eggs. (vad är översättnignen för det på svenska ?? typ äggröra? omg kan inte de hahaha) Om 35 min ska jag gå till bussen så nu ska jag piffa till mig lite och platta håret (: Lunch idag blir rester från igår, en otroligt god kyckling/nudel wook som mamma gjorde med vattenkastanjer/bambuskott m.m. Den smakade till och med godare än köpt!
Have a great day everybody <3

Love Jessica.

Kommentarer
Postat av: linda

Jag var faktiskt med på ett hörne där med maten !!! hahah

2009-09-03 @ 09:27:53
URL: http://lindaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0