godkväll alla glada!

har just mumsat på mammas hemmabakade äppelpaj med vanilj sås. Behövdes liksom efter träningen och den nyttiga middagen bestående av kålpudding, potatis och brunsås.  Träningen i 2,5 timme gick bra, var riktigt trött efter fysen på slutet, i love it!

Skolan gick ganska så segt, jag var så trött att jag höll på att somna den sista lektionen, fy för sånt :P
Denna veckan är en intensiv träningsvecka då jag väljer att träna varje dag,minst ett pass. schemat ser ut såhär:
i söndags: bodypump + gym
Idag: handboll+fys 2,5 timme
tisdag: gym + bodybalance
Onsdag: gym + bodypump
torsdag: handboll 1,5 timme
fredag: ev lite gym + MRL pass
lördag/söndag består förmodligen av 1-2 pass om dagen där också. :) 

Imorgon börjar jag 8.00 ååh så tidigt :( slutar därtill klockan 16.40 så jag åker nog direkt till gymmet imorgon, sedan direkt upp till HeidHallen för att kolla på a-lags matchen damerna Heid-kärra :)

här kommer några glada bilder från ett par helger sedan!
   
 
Love Jessss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0