godmorgon godmorgon !

då har man varit uppe i 45 min redan..och klockan är bara 07.05 blä. Har gjort mig frukost, té och lockat mitt hår. haha, hur fåfängt låter inte det ? Men jag tröttnar helt enkelt på att bara låta håret hänga och slänga som det är så nu tänkte jag fixa ett sjysst svall :D

Har börjat åka bussen in till stan oftare och byta där istället för vid torget, mycket trevligare för då får man se stan redan på morgonen (fast tyvärr med stängda affärer :( buhuu)Lång dag i skolan idag, eller aa långa lektioner så det är bara att stå ut. Fast å andra sidan så är det ju ganska så roliga lektioner, nämligen färg/ stil och kultur- /stilhistoria :)

här slänger jag upp några pics på mig idag :)

Locka hela håret med locktång, blir docklockar som inte är såå roliga..


kamma ut dem utan att ha sprayat, woila ! romantic soft curls..

Dagens;


Love J

Kommentarer
Postat av: Elin Söderström

Skit snygga lockar! :)

2009-09-16 @ 09:59:46
URL: http://elinsoderstrom.blogg.se/
Postat av: nathalie

Tjusigt tjusigt:)

2009-09-16 @ 10:22:52
URL: http://mylovley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0