godmorgon homies !

harreguud va svårt jag hade att komma upp när klockan ringde 06.20, snoozade till halv 7, sedan tror jag fan att jag somnade om igen, fast då kom pappa in...Somnade ganska sent igår, runt 12 så det är inte konstigt att jag är helt trött.

Börjar 8.05 idag tror jag och går till 3, sedan är det stressigt att hinna till handbollen. Träning idag 16.30-19.00 :) hade tänkt träna s-core efter det men jag tror tyvär inte jag hinner, dessutom har jag ju fått 2,5 timmes träning iaf :)

Idag känns det råkallt tycker jag, sitter och fryser med min stora kopp té som värmer händerna. Får ta på mig en massa varma och mysiga kläder idag :)

Hoppas ni alla får en bra dag, för det tänker jag (:

Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0