hahaha omg KAOS!

tro inte att jag e förvånad, för det är jag inte..men lite smått undrande blir man ju när man sparkar till någonting på golvet,böjer sig ner och plockar upp det och ser att det är en gammal, skrumpen,torkad kontaktlins HAHAH! Hur f*n lyckas man med det ? ofta jag inte märker om ena linsen e borta ? :S Jag saknar ingen nu iaf.. Kanske någon annan som saknar en lins sedan de varit här? haha ! xD



Japp, detta måste varit ointressantaste inlägget ever, men jag var tvungen! & britta, jag vet att du skrattar!haha

Nu: fixa mig till träningen.

Love Jess.

Kommentarer
Postat av: Britta

Haha du har så rätt! :D

2009-10-01 @ 18:47:52
Postat av: Danielle

hahaha whaat? ;) nice. :P

2009-10-01 @ 22:42:58
URL: http://fabulouschick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0