härligt trött !

Nu är träningen avklarad, 2 timmar med springning, styrka och handboll. Gick super bra, hade så mycket energi att träna bort och känns as skönt nu :) Har redan hunnit duscha och åt just upp mina havrefras med mjölk.

imorgon börjar jag halv 9 så kan förhoppningsvis få sova till halv 7 i alla fall ;) Har bara 2 lektioner imorgon, fast 2 långa sådana. slutar halv 4. Först har vi färg-stil i 4 timmar, vet inte riktigt vad kursen innebär då vi inte haft den ännu men man hör ju på namnet att det är någonting kul, eller hur? Sedan har jag kultur- stilhistoria  i 2 timmar, mycket snack om stil imorgon, om inte detta hjälper, då vettefan vad som ska funka alltså!..nä skämt å sido, men det ska bli kul. Blev aldrig klar med mitt "vogue-projekt" igår för jag hade ingen plast att fästa det med så får kanske köpa det imorgon, sedan ska jag visa er hur snygga de blir ;)

Nu ska jag nog ta och sova strax, sov sött!
Love jess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0