hellluuuue

Nu sitter jag här och degar och lyssnar på FRÄÄSCH musik! (bra musik med andra ord..) Träningen gick skit dåligt, ååh så frustrerande! jaja, bara o ta nya tag.

Imorgon ska jag in till stan på håltimman och köpa nya lurar, blir Oboe Chocolate/gold! naajs, Håller på att fixar ny musik till Ipoden nu också, så det ska bli DISCO i mina öron varje daaag :D coolt va..

har verkligen ingen lust att gå och lägga mig, känner mig jätte pigg och klockan börjar närma sig halv 11, inte så farligt kasnke men ska man upp runt halv 7 så börjar det bli dags. Men känner jag mig själv så ligger jag inte förns halv 12 ändå :D

Nog för mig, pusspusspuss

Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0