H&M shop online

hade beställt lite grejor från H&M som kom idag, dock inget som var speciellt bra..

beställde dessa balla svarta jeansen men de kunde inte komma förns 2 veckor efter min andra beställning så jag struntade i dem :/ ..299:-


Dessa kom hem däremot men var sådäär, vill hellre ha de svarta isf..399:-


TRODDE att jag beställde hem denna pälskragen som är slut i typ hela stan, men den var inte med i paketet :| Snopet! :(

Beställde även en stickad mössa med päls men den var också slut..fan va dåligt..

Aja, nu ska jag snart dra mig till sängs..träningen gick kasst! det var typ ingen träning alls, blev inte ens svettig eller trött.. :| Ska ta mig en springtur imorgon iaf, skönt!

På håltimmen imorrn ska jag in till stan och köpa mig en ny fransböjare för min gamla är så sliten att den nyper AV fransarna :O gissa om jag fick panik imorse när 5 fransar satt kvar på metallen!? haha

Sleep tight Love jessss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0