I love training

Skolan gick bra idag, lång seg dag med hela 6 lektioner men jag överlevde, dessutom fick vi gå efter typ 10 minuter av gymnastiklektionen så det var gött. Åkte till gymmet och tränade och sedan skyndade jag till A-lagsmatchen i heidhallen. Tyvärr förlorade Heid med 2 bollar mot kärra, så surt ! :(

Nu har jag gjort lite mer nytta som att tvätta en maskin tvätt (mina träningskläder sååklart), ätit och duschat. Känner att mina inlägg  blir allt mer och mer iontressanta ! Vet inte riktigt varför det blir så men antar att jag glömmer bort vad jag egentligen tänkt skriva om i denna bloggen från början under dessa hektiska dagar..Fast ska skärpa mig! fler roliga inlägg ska komma :)

Nu ska jag ta och torka mitt hår som är dyblött och droppar ner för ryggen..brr..

Love Jesss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0