i´m home, finally!

nu är jag hemma, kom för cirka 20 min sedan. Guuud vilken kämpig dag! kan gissa att alla HvFr2:or kan hålla med mig där!? 6 lektioner e något segt, och sista var gymnastik..var ute och sprang i solen och värmen men det blev för varmt så vi tog en promenad runt korsvägen istället.

Om 2 timmar är det dags för träning så nu ska jag nog bara ta mig någonting att äta och vila lite, kan behövas. Annars händer inget speciellt kul idag, någon som har ngt kul på g denna vackra tisdag? :D

Funderar på att köpa ett par bra hörlurar till hösten, trött på mina dåliga ipod hörlurar som bara går sönder..I så fall blir det ett par scullcandy, de ser lätt ballast ut! fast jag håller mig ifrån de största modellerna, inte riktigt min stil haha och skulle bara se konstigt ut på mig. Fast dessa är heelt ok!

skullcandy Ti white fur ca. 649:-

Skullcandy Hesh pink ca. 425:-

Skullcandy Lowrider rea 399.- (finns även balla i rosa/vit)

Skullcandy Ti guld/svart ca 749:-

Skullcandy crushers subwoofer ca 899:-

Bra fråga alltså, hjälp mig? :)




Love jesss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0