jag är såå dålig !..

..På att göra det jag ska, i detta fall plugga (som oftast är fallet..) Jag gör allt annat än just pluggar bara för det känns så trist, har inte ens speciellt jobbiga saker att göra men jag orkar bara inte..Fast det är väl iof väldigt praktiskt för istället för att plugga har jag:

- lagat 2 av mina fd. favvo-jeans som gått sönder och bara blivit liggandes i nästan 1 år..
- plockat undan på mitt rum
- börjat laga mat
- målat fransk manikyr på linda
- plattat mitt hår !

Visst låter det som bra byten istället för att plugga :D ?

Fransk manikyr, nagellack från Depende.


Mina jeans, -som nya!

                                                                                  Miss Sixty!

Straight perfection
 
Färgen tilltalar mig mer och mer faktiskt :)..

Snart middag! grillad kycklingfilé och folieknyten med potatis, västerbottenost, lime och vitlök.

Love Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0