jösses

jag kommer snart somna, är helt sluuut efter denna dagen och träningen. Go' träning idag, 2,5 timme, mycket löpning på slutet, 24 x 300 m intervaller. Dessutom blev det en liten jogg halva vägen hem för bussen var så seg.

När jag kom hem fick jag soppa och våfflor, LYYXX!! Nu har jag kollat på Svenska Hollywood fruar med familjen, skrattar åt dom alltså, men som sagt, det är underhållning !

Nu ska jag ta och öva lite engelska glosor som jag har tills imorrn (sista minuten som alltid) sedan ska jag nog ta och lägga mig. Hoppas på att sova bättre inatt än igår..Någon som vet om det var fullmåne eller också hade svårt att sova? läskigt sånt där..

Märkte just att jag rört till det lite med mina linsbehållare, 3 st olika behållare i ett och samma fack på väskan, och jag har ju bara ett par linser? hahah

     
Nya leggingsen från gina,
stickad tröja även den från gina


Nu ska jag ta tag i det övriga, Love jess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0