kvällsmys

usch, känner mig nästan lite febrig, fast tror inte jag har feber. Har frusit till- & från hela dagen. Vill inte bli dålig nu..
Kvällen har jag mest ägnat åt mys framför tv;n med mamma/pappa, Té och skorpor. Har 3 "läxor"(fan va dagis-aktigt det ska låta då?) som ska vara klara imorgon, inte orkat ta tag i dem..menmen.
Imorgon går vi från 8.00-16.30, vilken jävla mördardag! hatar tisdagarna ! galet många lektioner..
Efter skolan ska jag nog i alla fall(om jag orkar) åka in till stan och kolla på hörlurar, behöver nya nu! Mina Ipodlurar e trasiga och FULA. Blir nog antingen ett par bruna/guldiga Skullcandy´s eller ett par svart/guldiga WeSC. (sofias var sjuukt snygga!)

skullcandy TI brown/gold



WeSC Oboe black/gold


fast jag har ju en förkärlek för lila, så dessa är ju redigt coola!
WeSC Oboe Stretch Armstrong


HJÄLP MIG VÄLJA DÅÅ!? NuNuNu

No Love / jess.

Kommentarer
Postat av: sofia

lila är ju grymt snyggt tycker jag!! go for it ;D

2009-09-07 @ 22:30:22
Postat av: sofia

fast.. haha alla e ju snygga!

2009-09-07 @ 22:31:24
Postat av: Emma

om lila e ju jätte fina och dom från skullcandy e ju inte dumman dom heller :P

Puss<3

2009-09-08 @ 09:29:06
URL: http://emmagumman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0