Lovely day i must say!

Blev en väldigt annorlunda och rolig dag idag på slaongen, ganska slapp och den gick jätte snabbt! Började strax efter 10, hjälpe Eva att färga en kund (3 olika nyanser!) blev skit fräckt! När klockan blev 12 så gick vi upp till Da Vinci i Linné och åt en jätte god lunch! Blev pasta med oxfilé, kantarell,chili,grädde och tomat för min del.

Efter lunchen åkte vi till majorna för att..giss vad?..jo -kolla på hundvalpar! Det var en kull med 4 valpar och de var så sjukt söta att jag bara ville ta med mig en hem! (lägger upp en bild på dem senare) Efter hundbesöket åkte vi ner och ställde bilen vid sjömagasinet, gick och köpte oss en glass och satt på bryggorna i solen och hade det Underbart! Sedan var det back to work, jag färgade en tjejs hår och sedan färgade Linda botten på mig, tack! 

Check it out (ger er en "preview" bättre bild kommer senare);

Ännu mörkare i botten, i loove it!


Linda, Jag och Eva på Da Vinci =)


at the harbour;


Nu ska jag snart göra mig iordning för träning, gött! :)

Love jesss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0