lucky us !

Hade 2 lektioner idag, istället för 6 som stod på schemat, först ut var engelska B som vi bara ahde i 1 timme innan vi var tvugna att gå till vagnen för att åka till härlanda tjärn och leta maskar och annan skit :) Heelt ok med tanke på vädret som varit kallt men underbart idag! love sun!

Ovetande om att skoldagen var slut åkte vi tillbaka till skolan runt halv 12 och inte förns vid 1 då våran nästa lektion skulle börja märkte vi att läraren var på kurs, nästa lektion var inställd och gympan ställde vi själva in pga. det långa glappet där emellan ! :)

Slutade alltså vid 13.00 idag istället för 16.40, shit va najs säger jag bara!

funderar på att lägga mig och bara slappa ett tag, är sjukt trött :S! hade svårt att somna igår också trots att jag var sömnig! sedan måste jag faktiskt ta tag i lite trista saker,plugg :(

Ikväll är det träning som gäller mellan 20.00-22.00 :D

Love /Your Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0