matlagning

Nu har jag och linda lagat middag, hemmagjorda köttbullar och potatismos. kan ju erkänn att jag behöver träna upp mina matlagnings-skills fast det blev gott och uppskattat :)

Är jätte trött och seg, ingen ork alls. Vet inte om jag håller på att bli sjuk, eller om det beror dels på att jag hållt igång väldigt intensivt de senaste. inte minst dessa senaste 9 dagarna då jag tränat i sträck, minst 1-2 pass/dagen. Blir tyvärr ingen träning idag för min del :( :( suger, men måste börja lyssna på min kropp!

Hatar detta gråa väder också, så värdelöst! varför måste hösten/vintern finnas? jag gillar't inte alls! :( Vill inte bo här i sverige under vinter-halvåret..kan man få flytta ett tag tro?

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0