Oh happy day!

Skoldagen gick smärtfritt, hade bara 2 lektioner (fast de var 4 respektive 2 timmar men aja) Sista lektionen var vi på Röhsska muséet och kollade på kläder från Coco Chanel och Vivienne Westwoods brudklänning (en konstig grön skapelse om jag får säga det själv..) Det var även hon som designade brudklänningen som Sarah Jessica Parker bär i SATC- filmen!

Efter besöket och den guidade turen på Röhsska så åkte jag ner till Espresso House vid biopalatset och fikade med Amanda. jätte mysigt att tjöta av sig lite, och glo på "brunlocken", haha. Såg även ena halvan av designer duon "simon & thomas" dock kom jag och amanda inte fram till vem som var vem så vi säger såhär; han som bryter på amerikanska var det haha.

Efter fikan kollade vi snabbt på Monki och Hollywood sedan åkte jag till frölunda torg och blev upphämtad av mamma för en tur till Media Markt. Kanske blir en ny mobil snart!
 
Funderar på denna rosa, lite fjollig färg men snygg ändå. Eller den svarta. Fast drömmen hade definitivt varit den LILA! som jag inte tror kommit till sverige ännu..fan vad snygg!!

Här kommer dagens;


Älskade Vogue-tröjan från Black Book www.Bbook.se (skit snygga t-shirts!)

Love Jess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0