segt

blev bara en lektion idag + ett prov. Sedan åkte jag till axess akuten för att kolla upp min nacke som gör ont sedan i torsdags. Fattade typ inte vad läkaren sa eftersom han bröt på danska(?)mer än att det var ngt "whiplash" liknande och att han skulle skriva ut muskelavslappnande medicin. men va..? ja vill fan inte ha medicin, jag vill veta vad det är som är fel istället! Det roliga är ju att han inte ens klarade av att skicka e-recept till apoteket för när jag kom dit och skulle hämta ut så hade ingenting kommit fram, och trots att de ringde och påminde från apoteket (för de hade glömt bort att skicka på axess) så kom det ändå inte, fail! med andra ord AXESS SUGER! fast det visste jag redan :)

Nu ska jag nog ta och vila en stund, e sjukt trött eftersom jag inte kunde somna igår kväll..suck!

Klockan halv 5 är det träning som gäller så nu, ladda !

Love jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0