sorry !

förlåt för den dåliga uppdateringen! har helt enkelt haft annat i tankarna och inte haft så jätte mycket att skriva om. Förmiddagen har jag ägnat åt att slinga Mika´s hår, hon blev supersnygg! (som om hon inte var det innan..) men aja, sedan har jag målat mina naglar shock-rosa! :o coolt.

Mika, snygg som vanligt men extra snygg är hon i håret nu ;)


Nu ska jag snabba mig att byta om (har mjukisbyxor..) för jag ska kolla på våran match i gbg cup. 17.20 i kulturhuset, kom dit och ehjja vettja ;)

Ikväll ska jag till stan och fika och eventuellt spela biljard (?)..kan inte ens hålla i den där stången..haha. Aja blir nog en mysig kväll med britta,victor, anna och oscar, med flera! får helt enkelt se vad som händer :)

Love Jessss.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det blev ju jättebra! :)

2009-09-13 @ 19:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0