sunday´s a good day.

Söndagar är faktiskt rätt sköna dagar, ahar alltid tidigare ogillat söndagar då jag tycker att de e sega och deppiga, men å andra sidan är det faktiskt lugna dagar där man kan göra det man vill, härligt! Idag har jag haft fullt upp, från klockan 12.30 till nu..Åkte till mormor runt halv 1 och klippte henne och tog en fika med henne och morfar, sedan runt kvart över 2 tog jag bussen till torget och mötte amanda. Vi gick till sportlife för att träna bodypump i en timme men innan det crosstrainade vi i 20 min som uppvärmning och efter passet gymmade vi lite.

Efter 2 timmar träning skjutsade hon mig tillbaks till torget på cykeln och så gick vi upp till kulturhuset och kollade på matchen Bk Heid- Tyresö i B-finalen i GBG cup, tyvärr förlorade vi, men bra spelat tjejer!

Efter matchen gick jag till Ica smycke och mötte linda som även hade med sig lille alvin (jonssons hund som vi passat idag) så vi tog oss en promenad tillbaka hem med honom..

Nu tänkte jag gå in och duscha och sedan blir det middag, lövbiff och potatis kroketter/pommes. Är sååå hungrig ! :(

Love Jessss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0