tack för ikväll!

Kvällen har varit jätte mysig! Jag, anna, amanda, britta och fredrik var bjudna till Danielle för att äta tacos och kolla film. Blev en hel del mat och kladdkaka där..lite för mycket om jag får säga det själv, men gott som tusan var det, bra gjort Danni! ;) Vi kollade på klassikern "Grease 1" som man aldrig kan se för mycket av, olivia newton är ju så förbannat snygg i sista scenen när hon "förvandlas" och har permanentat hår, tighta skinnbyxor och svart topp! Efter kvällen hos danni åkte vi och mötte Victor, Louise och hennes kompis en liten stund, men nu är jag hemma och jag är sjuuukt trött! får snart bli sängen alltså, fast först kvällen outfit!

Nya personliga favoriten; blodröda naglar! snygggt



Nä, nu ska jag ta och sova ! blev bara 5 timmars sömn inatt och har hållt igång i snart 17 timmar..puuh!

Love jesspess.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Jessi =)

Vilken söt blogg du har, verkligen jätte fin :D

Puss och kram emma

2009-09-06 @ 11:31:43
URL: http://emmagumman.webblogg.se/
Postat av: Danielle

Det va en trevlig kväll! (: love you guys.

2009-09-07 @ 19:55:21
URL: http://fabulouschick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0