tea drinkin' and top model 12

Sitter och dricker grönt té och kollar på top model 12. Brukade följa det tidigare säsonger men har tappat lusten och intresset de senaste säsongerna, men har man tid att kolla så varför inte? det är underhållning :)

Efter att jag klippt victor så gick jag och gymmade i 1,5 timma. Det gick bra idag, sprang på bandet i 30 min och sedan körde jag axlar/bröst/armar och litelite ben.

Nyss satt jag och lekte med lite smink. Offret var min kära syster som ställde upp. :D

Make up and a lot of brushes !


2 olika sminkningar en sotig med kuld och en "candy"


Inget för den blyga! haha

På tal om smink och annat kul så har min syster bjudit mig på Make up kurs på make up store den 21 November. det ska bli så otroligt kul! Hur söt är inte hon liksom!? 3 timmars kurs och smink ingår :) Efter M.U.S besöket ska vi äta på restaurang och gå och kolla på "new moon" som har premiär den 20;e. <3 längtar redan.


Love jess

Kommentarer
Postat av: Linda

LÖVE JOU !!!

2009-09-27 @ 21:58:44
Postat av: Anonym

Ojoj, snyggt! Men vart har du köpt dessa härliga färger och alla borstar :O

2009-09-27 @ 22:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0