trötter !

Harregud, är heelt slut nu efter 2 timmar gym idag + 1,5 timme handboll. Matchen vann vi med 1 ynka mål men det var en riktig KAOS match! Domarna trodde det var minihandboll de dömde och domsluten var minst sagt tvivelaktiga! Några ecempel är att de i början av matchen bad alla i de båda lagen att "stoppa in tröjorna", något man slutade bry sig om för cirka 5 år sedan eller när en tjej i laget frågade varför hon blev avblåst på linjen hela tiden och domaren svarar "ehh..jag kan inte riktigt säga, jag ska kolla lite noggrannare"..Låter ju helt absurt bara att skriva detta..

Nu har jag i alla fall ätit en god middag och ska föna mitt hår torrt, fixa till mina naglar och sedan lägga mig och läsa lite. Måste läsa ut en halv bok tills imorgon så det är bara att kämpa på. Kroppen är mör och jag är jätte trött, godnatt !

Love jesss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0