28 of my dresses!

Här är de flesta av mina klänningar, tröttnade tillslut då jag hela tiden hittade en till som jag glömt, but here most of they are!

Long dresses;

1; Milkshake
2; Indiska
3; Gina tricot

"The little black" ;

1; BikBok jenny skavlan collection
2; VILA
3; H&M

"The little white" ;

1; okänt
2; H&M garden collection
3; BikBok
4; okänt
5; Object
6; BikBok

the blues ;

1; H&M garden collection
2; odd molly
3; gestuz
4: H&M garden collection

Mixed 1;

1; BikBok
2; från thailand
3; gina tricot
4; Zara evening collection
5; indiska
6; H&M divided exclusive
7; warehouse
8; BikBok

Mixed 2 ;

1; berskha
2; Franck L
3; Oniq
4; okänt

Onödigt många egentligen..men vem klagar på en garderob full av klänningar? :D

Love / J

Kommentarer
Postat av: michaelajansson

Hej Jessica!

Undrar vart du har köpt den blåa odd molly klänningen? :)

Letat efter en sån, jag vet inte hur länge.. haha!

2010-04-02 @ 17:57:02
URL: http://miichaelajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0